Ако сте въвели неточни данни при регистрация и все още не сте потвърдили самоличността си, можете сами да коригирате адреса и мобилния си телефон в Профил секцията на Вашата игрална сметка.
Моля забележете, че голяма част от личните Ви данни не могат да бъде променяни от Вас поради съображения за сигурност. В случай че по време на регистрация сте въвели грешни имена или имейл адрес, моля свържете се с нас.
Забележете, също така, че след като игралната Ви сметка бъде верифицирана, нямате възможност да правите корекции на данните във Вашия профил. Ако имате нужда от корекции след като сте били успешно верифицирани, моля свържете се с нас.
Собственоръчно можете да промените мобилния номер, регистриран във Вашата игрална сметка. Моля, забележете, че всяка промяна на мобилен номер ще изисква неговото верифициране чрез СМС код.
Важно: Имайте предвид, че, ако изискате корекция на личните си данни, която да бъде извършена ръчно от нас, могат да Ви бъдат поискани документи, удостоверяващи изисканите промени и Вашата самоличност.