Целта на Карибския покер е да биете ръката на дилъра като вземете възможно най-добрата ръка от пет карти. На една маса за Карибски покер могат да играят едновременно неограничен брой играчи. Всеки играч може да заеме само едно място до масата. Карибският покер се играе с едно стандартно тесте от 52 карти (жокерите се изваждат). С едно тесте карти се играе само една игра, като картите се разбъркват след всеки кръг на играта.
За да започнете кръг от играта, сложете първоначалния си залог на мястото за миза. Дилърът ще раздаде пет карти с лице нагоре на Вас и една карта с лице нагоре плюс четири карти с лице надолу на себе си.
Сега трябва да изберете между ИГРАЙТЕ 2X или ПАСУВАЙТЕ. Изберете ИГРАЙТЕ 2X, за да продължите рунда с поставяне на залог за игра, за да удвоите Вашето анте. Изберете ПАС, за да прекратите рунда, губейки мизата си.
След като вземете решение, дилърът показва останалите си четири карти.
За да се определи победителят, се взема най-силната ръка, която може да се формира от петте Ви карти, и се сравнява с ръката на дилъра.
Странични залози
5+1 BONUS е страничен залог по избор. Вие печелите Ваш залог 5+1 BONUS, ако Вашите пет карти плюс първата обърната с лице нагоре карта на крупието могат да направят ръка за покер с пет карти с три еднакви карти или по-добра.
Всички залози трябва да се направят преди изтичането на времето за залагане. След изтичането на времето за залагане дилърът ще раздаде 5 карти с лице нагоре на играча и първата карта с лице нагоре на дилъра.
Вие трябва да решите да ИГРАЕТЕ 2X или да ПАСУВАТЕ, но това решение няма да се отрази на резултата на залог БОНУСА Ви 5+1.
В края на рунда дилърът ще обърне неговата/нейната карта с лице нагоре и ще обяви резултата.
Залог за jackpot е страничен залог по избор, който Ви позволява да спечелите дял от големия прогресивен jackpot! Сумата на прогресивния jackpot расте устойчиво с времето, колкото повече залози за jackpot се правят от играчи в няколко различни участващи казина. jackpot се удря евентуално, когато играч, който е направил залог за jackpot на участваща маса, получи царска кента.
Всички играчи, които са направили залог за jackpot в победния кръг на играта, споделят общата сума на прогресивния jackpot. Сумата на Ваш потенциален дял от прогресивния jackpot е на основата на всички приети залози за jackpot, които са били поставени от играчи на участващите игрални маси за настоящия кръг.
Залогът за jackpot по избор Ви позволява също така да спечелите допълнителна награда с фиксирана сума, когато лично получите ръка с три от един вид или по-добра ръка.
В началото на нов кръг на играта поставете Ваш залог за jackpot по избор в кръглото поле с етикет "JACKPOT", след като сте поставили залога си за миза и преди да изтече времето за залагане.
Решението Ви да ИГРАЕТЕ 2X или ПАСУВАТЕ ръката си не се отразява на възможността Ви да спечелите дял от прогресивния джакпот в кръга на играта.
Ако кръгът на играта е отменен, Вашият залог за jackpot ще Ви бъде възстановен заедно с други Ваши залози. Ако държите ръка с потенциал за спечелване на награда според таблицата за изплащане на JACKPOT, решението за ръчното Ви компенсиране ще бъде направено от доставчика на играта Ви.
Печеливши ръце
Отделните карти са подредени в низходящ ред: Асо (Високо или ниско), поп, дама, вале, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3 и 2.
Асото може да бъде картата с най-Висока стойност в кента от A, K, Q, J, 10 или картата с най-ниска стойност в кента от 5, 4, 3, 2, A.
Възможни ръце от най-високите печалби до най-ниските:
Царска кента са пет поредни карти, съдържащи асо, поп, дама, вале и 10, всички от една боя. В случай на равенство играчът получава обратно първоначалния си залог и играта завършва БЕЗ победител.
Цветна кента е ръка, която съдържа пет последователни карти от една и съща боя, например: деветка, осмица, седмица, шестица и петица, като всички са купи. Две цветни кенти се сравняват, като се сравни най-Високата карта на всяка от тях. В случай на равенство играчът получава обратно първоначалния си залог и играта завършва БЕЗ победител.
Каре е ръка, която съдържа и четирите карти от един и същи вид, както и произволна друга карта. Например четири аса в ръката Ви ще бъдат каре. Каретата с по-високи карти са по-силни от тези с по-ниски карти. Ако две карета са с еднаква стойност, за разрешаване на равенството се използва петата карта, която се нарича "Кикър". В случай на равенство играчът получава обратно първоначалния си залог и играта завършва БЕЗ победител.
Фул хаус е ръка, която съдържа три карти от един и същи вид и две карти от друг вид, например три попа и две шестици. Когато има две ръце с фул хаус, по-силна е тази, в която трите карти от един и същи вид са по-високи в случай на три карти с еднаква стойност във фул хаус (и следователно равенство), двете карти с еднаква стойност се сравняват помежду си. В случай на равенство играчът получава обратно първоначалния си залог и играта завършва БЕЗ победител.
Флъш е ръка, която съдържа пет карти от една и съща боя, но те не са последователни, например пет спатии. Два флъша се сравняват като ръце с високи карти; сравнява се най-високата карта от всяка ръка, за да се определи по-силната. Ако двете ръце имат еднаква най-висока карта, сравнява се втората най-висока карта и така нататък, докато се намери разлика.
Кента е ръка, която съдържа пет последователни карти най-малко от две различни бои, например деветка, осмица, седмица, шестица и петица от две или повече бои. Две кенти се сравняват, като се сравни най-високата карта на всяка ръка. Две кенти с една и съща най-висока карта имат еднаква стойност и следователно водят до равенство, тъй като боите не се използват за разграничаването им.
Тройка е ръка, която съдържа три карти от един и същи вид и две карти, които не са от същия вид или не са еднакви. Например играч, който има три попа в ръката си, има тройка. Тройка с по-висока стойност са по-силни от тройка с по-ниска стойност. Ако две ръце съдържат три еднакви карти с една и съща стойност, се прави сравнение на "кикърите" (т.е. другите две карти в ръката), за да се определи коя ръка е по-силна.
Два чифта е ръка, която съдържа две карти от един и същи вид плюс две карти, от друг вид (те са от един и същи вид, но той е различен от вида на първия чифт) плюс произволна карта от какъвто и да е вид. Пример за такава ръка са две аса и два попа. За да се сравнят две ръце, съдържащи по два чифта, първо се сравняват чифтовете с по-висока стойност от всяка ръка и по-високият чифт печели. Ако и двете ръце имат един и същи по-висок чифт, се сравняват вторите чифтове. Ако и двете ръце имат един и същи втори чифт, "кикърът" с най-висока стойност определя победителя.
Чифт е ръка, която съдържа две карти от един и същи вид (например два попа) плюс три карти, които не са от същия вид или не са еднакви. Чифтът е най-ниската ръка, за която можете да получите заплащане. Чифтовете с по-високи карти са по-силни от тези с по-ниски. Ако и двете ръце имат един и същи чифт, сравняват се "кикърите" в низходящ ред, като този с най-висока стойност определя победителя.
Висока карта е ръка при покера, съдържаща пет произволни карти, които не отговарят на нито едно от горните изисквания. По принцип тя не представлява ръка и единственото важно нещо в ръката на играча е най-високата карта. Ако и двете ръце имат една и съща висока карта, сравняват се другите карти в ръката в низходящ ред, за да се определи победителят.
Резултатите се определят при сравняване на най-добрите ръце с 5 карти на играча и крупието (комбинират се 2-те карти на играча/крупието с 5-те общи карти).
Дилърът трябва да има поне едно асо и поп или по-добра карта, за да се класира.
Бързият начин за проверяване на резултати от играта, независимо дали печелите, губите или сте стигнали до равенство.
Резултат |
МИЗА |
ИГРАЙ |
Крупието не се класира и Вие печелите |
1:1 |
Пуш |
Крупието се класира и Вие печелите |
1:1 |
Печелите* |
Крупието се класира и Вие губите |
Губите |
Губите |
Крупието се класира и Вие завършвате на равно |
Пуш |
Пуш |
Играчът пасува |
Губите |
Губите |
Play (Играй) залогът
Ръка |
Изплащане |
Царска кента |
100:1 |
Цветна кента |
50:1 |
Каре |
25:1 |
Фул хаус |
10:1 |
Флъш |
7:1 |
Кента |
5:1 |
Тройка |
3:1 |
Два чифта |
2:1 |
Един чифт или по-малко |
1:1 |
5+1 BONUS
Ръка |
Изплащане |
Царска кента |
1000:1 |
Цветна кента |
200:1 |
Каре |
100:1 |
Фул хаус |
20:1 |
Флъш |
15:1 |
Кента |
10:1 |
Тройка |
7:1 |
JACKPOT
Ръка |
Изплащане |
Роял цветна кента |
100% Jackpot** |
Цветна кента |
2500 |
Каре |
250 |
Фул хаус |
50 |
Флъш |
25 |
Кента |
10 |
Тройка |
3 |
Прогресивният jackpot, е най-голямата награда, споделен между всички играчи, които са заложили на Jackpot в победния кръг на играта.