Ако сте депозирали успешно, но не виждате депозираната сума отразена в баланса на сметката Ви в Сезам, моля, имайте предвид следното:
Депозит с карта
Депозитите с карти се отразяват незабавно по Вашата сметка. В редки случаи, успешен депозит може да остане неотразен по баланса Ви в Сезам поради временен технически проблем/мискомуникация.
При неотразен депозит, моля свържете се с банката, издател на картата. При потвърждение от страна на Вашата банка, че сумата на депозита е заявена (оторизирана) успешно, моля свържете се с нас. Имайте предвид, че може да се наложи да предоставите банково извлечение, където ясно да се вижда следната информация:
- Вашите имена като притежател на картата;
- Последни четири цифри на картата;
- Пълните детайли на трансакцията - дата, час, сума, валута, референция.
Депозит с банков превод
Сметката Ви в Сезам Онлайн може да се зареди посредством банков превод директно от Вашата банкова сметка.
ВАЖНО: Моля, имайте предвид, че обработката на банковия превод отнема 1-3 работни дни за преводи, наредени от български банки и 2-10 работни дни, ако сте наредили превод от сметка в чуждестранна банка. За да получите средствата от депозита си без закъснения от горните срокове, моля, не забравяйте да попълвате Вашето ЕГН в основанието на банковия превод.
Молим за Вашето търпение, докато изтекат горепосочени срокове за отразяването на Вашия банков превод, като Ви окуражаваме да се свържете с нас след като те са изтекли и преведената сума все още не е отразена по баланса на Вашата сметка в Сезам.
Депозит с дигитални портфейли (ePay, Skrill, Phyre, BACB, Pay by Vivacom, A1 Wallet)
Депозитите посредством дигитални портфейли се отразяват незабавно по Вашата сметка. В редки случаи, успешен депозит може да остане неотразен по баланса Ви в Сезам поради временен технически проблем/мискомуникация.
В случай че депозитът не е отчетен по сметката Ви при нас, моля, свържете се със съответния дигитален портфайл за повече информация. След потвърждение от страна на дигиталния портфейл, че депозитът е изпратен успешно, моля, свържете се с нас. Имайте предвид, че може да Ви бъде поискан скрийншот с потвърждение на съответното плащане. За да можем да Ви бъдем от максимална помощ, скрийншотът трябва да съдържа следната информация:
- Име, потребителкото Ви име и имейл адресът, асоциирани със съответния портфейл*;
- Номер на трансакцията;
- Дата и час, сума и валута на трансакцията.
* С изключение на депозити, направени чрез Phyre
Депозит с EasyPay
След иницииране на депозит чрез EasyPay, системата генерира код на плащането, който трябва да запишете и да предоставите на касите на EasyPay при внасянето на средства.
Имайте предвид, че при изтекла валидност на кода (24 часа), както и, ако предоставите вече използван (стар) код, или е направена грешка в неговото изписване, няма да имате възможност да завършите своя депозит на касите на EasyPay.
Ако сте уверени, че нито едно от горепосочените обстоятелства не е на лице, отчитането по Вашата сметка се извършва незабавно след внасяне на средства.
В тази връзка, неотчитането (правилното и навременно отчитане на средства) вече депозирани чрез EasyPay може да се дължи на временен технически проблем в комуникацията между системите на EasyPay и/или Сезам Онлайн.
При неотчетен депозит, въпреки че сте предоставили верен и актуален референтен код за Вашето EasyPay плащане - моля, свържете се с нас за съдействие.