Сезам Онлайн обръща специално внимание на безопасната и отговорна игра на своите клиенти.
Стремим се да предоставяме възможно най-добрите условия за разумно залагане, оставяйки целия контрол във Вашите собствени ръце.
На нашата платформа ще можете сами да определяте своите лимити, както и да излизате в кратка почивка от играта.
Предоставените опции можете да видите и да променяте собственоръчно в Профила на Вашата игрална сметка, секция Настройки.
Лимити
За да Ви помогнем да държите контрола в свои ръце, на всички наши потребители предоставяме възможността сами да определят лимитите за своите депозити, както и да лимитират сумите на своите загуби. Всички Ваши заявки за намаляване на лимит се прилагат и влизат в сила незабавно. Заявките Ви за увеличаване на лимита за депозит, обаче, влизат в сила след период от 24 часа. За да определите лимит на депозит, моля, кликнете тук.
Лимитите, които можете да си самоналожите в своята игрална сметка са за депозити и за залози.
Опциите за лимити на депозити са:
- Максимална сума на ден - BGN 6000
- Максимална сума на седмица - BGN 10 000
- Максимална сума на месец - BGN 30 000
- Максимален брой депозити на ден - 30
- Максимален брой депозити на седмици - 70
- Максимален брой депозити на месец - 140
ВАЖНО: Максималните лимити по игралната Ви сметка зависят от Вашия верификационен статус.
Опциите за лимити върху загубите са:
- Максимална загубена сума на ден - BGN 100 000
- Максимална загубена сума на седмица - BGN 500 000
- Максимална загубена сума на месец - BGN 750 000
Почивка
Друга възможност за контрол върху игралната дейност е опцията Почивка. Тя ще Ви позволи да ограничите залаганията си за период от 24 часа до 6 седмици. В този период няма да имате достъп до Вашата сметка.
Имайте предвид, че достъпът до сметката Ви няма да може да бъде възстановен до изтичането на избрания от Вас период.
След изтичане на периода за почивка/временно закриване, сметката Ви ще бъде автоматично активирана и ще бъде достъпна отново.
В рамките на почивките и периодите на изключване клиентите нямат право да извършват депозити и да участват в игри. Също така ще бъдат изключени от списъка ни за получаване на целенасочени търговски съобщения.
Ако имате още въпроси, свързани с контрола върху Вашата игрална сметка, не се колебайте да потърсите нашия Отдел Обслужване на клиенти.
Ако имате нужда от допълнителна подкрепа, свързана с Вашия контрол върху залаганията, можете да намерите още информация тук.