Сезам Онлайн се стреми винаги да предоставя приятни изживявания и най-високо ниво на обслужване за всички клиенти, ползващи нашите услуги. Въпреки това, в случаите, когато не сме успели да задоволим Вашите очаквания, моля да ни информирате за това възможно най-бързо, за да можем да разрешим Вашия проблем по най-бързия и справедлив начин.
В редките случаи, когато наш специалист в обслужването на клиенти не успее да Ви предостави задоволително за Вас решение на Ваш проблем или въпрос, свързан с нашите услуги, можете да изискате Вашето оплакване да бъде отнесено до по-висш служител, който независимо ще разгледа казуса и ще Ви предложи финално решение от наша страна.
Подаване на Оплакване
Ако желаете да направите оплакване, можете да го отправите към нас чрез чат на живо, имейл или телефон.
Какво трябва да предоставите
За да можем да разрешим Вашето оплакване възможно най-бързо, е важно да ни предоставите колкото се може повече информация, включително:
- Вашите имена;
- Вашето потребителско име;
- Ваш мобилен номер;
- Всички детайли и обстоятелства, засягащи Вашето оплакване.
Какво ще направим ние
При получаване, Вашето оплакване ще бъде възложено на служител от отдел "Обслужване на клиенти", който ще го разгледа и ще Ви предложи решение.
Ако не сте задоволени от нашия отговор, можете да изискате оплакването Ви да бъде отнесено до мениджъра на отдел Обслужване на клиенти. Последният ще разгледа подробно и внимателно Вашия случай и всички заобикалящи го обстоятелства. Отговорното лице ще Ви изпрати окончателното становище на Сезам Онлайн по Вашия казус в 14-дневен срок от получаването му.
Ако не сте удовлетворени от нашия окончателен отговор, можете да отнесете оплакването до съответен орган или институция, които могат да го разгледат като независима страна. В зависимост от характера на Вашето оплакване и казус, съответните инстанции към които можете да се обърнете са:
- за оплаквания, свързани с личните Ви данни и нашата Политика за Поверителност, можете да се обърнете към Комисията за защита на личните данни.
- за оплаквания от друг характер, можете да се обърнете към Национална агенция за приходите.